...renovace Modrouše - stavba "závodního" vozu,  nekončící opravy a úpravy,

                                                                                              detaily pro R8 maniaky ,   viz též: prehistoriefotoalbum a RALLYE 

Home H3VHome R8

                                                      

5.12.2003 jsem našel v Annonci inzerát na R8 v Liberci ... nakonec jsem přivez tohle auto a 2 motory a 2 převodovky a hromadu dílů .. prý pojízdné a kompletní, ale ne jako základ pro renovaci na "veterána".....

..začínáme od podlahy.. moje oblíbené UBS = pomerančová    struktura

 

konečně nalakováno.. první doplňky
tahle barva /foceno uvnitř/ je nejblíže skutečnosti, digitál to nějak nebere.. pruhy zatím jen na předku.. G pruhy jsem si neodpustil           nová kola..175 /13´´ - nakonec jsem dopředu dal jen 165/70 ... a stejně drhnou...

 

 

 

...sedačky, hasičák, rám, odpojovač, volant LANCIA/dárek k narozkám, otáčkoměr, přídavná světla...             02. - 04.2005 

 

 

 

Pajk a pan Prušák v akci

 stav před odjezdem na RALLY CHŘÍČ  - 04.2005

stav 05.-10. 2005

Ježíšek 2005

A teď ještě jednou PODROBNĚ - detaily už jen pro R8 maniaky - opravy a "renovace" .

Sorry, ale z tohoto základu opravdu nešel udělat 100% veterán. Puristy raději odkazuji na  stránky 110R. 

Kastle

 

Kola a podvozek

 

..jako "tuneři" začínáme od kol.. "tak jaký tam dát??"

origo 15ky13ky z Dacie / 155x8014ky ze škůdky / 165 x 65??dtto vzadu

výměna ložiskapodložka  x cm, nedoporučuje 10 z 10 expertů, ale ty 13ky kola z R12 tam jinak nedáš..

prasklý kotouč /s tím jsem auto již koupil/jakonový přetočený kotoučuž konečně vyměněný pro jistotu vyměníme /04.05 -před rallyesamozřejměžesmepřidemontážiurvaliitrubky /nakonec vzadu na obou stranách

Takto jsme vyráběli "hliníkáče, co byli na Alpinách..".. polotovar pro výrobu "litých" kol /středy DELTA - ty jsem nekoupil protože se mi víc líbí "GOTTI" co se dávaly na ALPINu 110...je s tim dost práce.. nehází!!plecháče 13x5,5 jsem nemoh dlouho sehnat

175 gumy ...no commentzadní blatník se musel natáhnout - prohnoutna taková kola patří bezp. matky

05/2005 - ..jak jsme na R. CHŘÍČ odrbali spodek a ztratili zátku převodovky.. naštěstí bez následků.

 

Detail tažného oka "podle FIA požadavků"..

Při R Horo 05 jsme si výměnu prasklého kotouče střihli na čas....průser!

7-8.05 takto jsme chtěli levně "přitvrdit" podvozek.. to je teorie..takto to má Ivo H. ...ale nám to nešlo bez sundání pera nacpat ale až 9.05 to funguje naše unavené zadní pružiny jsme tak přizvedly o 20mm /měřeno na blatníku bez zatížení/

 

8.05 takto vypadala nová duralová lyžina / 3mm/ a její montáž před R Pardubice / současně jsme i vařili a zpevňovali PZ nosník, kus prahu atd ..

 

.. a takto po 3 RZ  R. Pardubice mezi vanu a lyžinu jsme nakonec museli ještě narvat gumu.. ..a takto po dojezdu ... 

viz též "příčný výfuk" níže ..

ale hlavně jsme na R. Pardubice urvali LP nápravu od podběhu a takto jsme utrhli LP nápravu od podběhu.. poslední 3rz jsme jen dojížděli ... na RS Horo už byla zasjaknová..

 

Motor...

 kapitola sama pro sebe

Interiér, sedačky, elektro atd..

                                                                                                                                                         

tak vypadala elektrika po R. Horo 05..... současně jsme ergonomicky snížili volant o 10 mm..íz původně 2 pojistkové instalace je teď 4 pojistková..

a takto jsme montovali "RAMPU" na RS Horo 052x ilegální H3 100W napojená natvrdo na baterii..  

Stavba rámu /demontovatelného/

... podle přílohy "J"

    a skoro celý bude pasovat i do eRka..!.rám z R8 byl postaven aby to pasovalo i do 110R, jen trochu podložit.. možná použijeme jen přední oblouk.. uvidíme

 

12.2005 drobná úprava pro nové SABELTY