Rekapitulace, aneb porovnání vybraných parametrů vybraných vozidel

Home                                      Home FELHome R8Home 110RHome SCIROHome V2    

Srovnání bude doplněno komentáři, zdroji a odkazy, zatím tedy pro pobavení a k diskusi. těším se na jakékoliv komentáře na tom.r8@seznam.cz     

 

       

 

                   

Původní porovnání soutěžních vozidel se svými civilními příbuznými...

Model

/typ ozn. výrobce/

Š 110R /originál/

718K  /rok 78

Š RS Eve 06

Š 130RS

/rallye MC/

735

R8 /956 originál

mod. 1130

R8 Modrouš

1130 - 2006 ?

R8 Gordini  1255

mod. 1135

Výroba 8.1970-12.1980 1977 / 2006 1975-1980

6.1962-x.67

/do 75jiné modely ve Šp./

1965 1965-70
Počet ks

57 085

1

36 / 200

1 300 000

v ČSSR prodáno: 8000ks

1

9580/8981ks

((+2626 ks 1108ccm))

Rozměry [mm]

-.délka

- šířka

- výška/nezat.

- rozvor

- rozchod př.

- rozchod zad.

- prům.zat.[m]

- svět.v.z

-schema-

4155

1620

1340

2400

1280

1250

10,2 stopa/11,0?

220/175

-

>

>

>

>

1400?

1400?

-

?

-

4020/MC4255

1720/MC1710

1340

2400

1410/1415

1365/1368

-

MC: 185

-schema-

3995 /3990

1490

1410/1361

2270/

1256

1226

9,25stopa

-?

-

3885

<

<

<

<

<

<

<

-

3995

1490

1380

2270

1268

1238

9,25 stopa/9,66

117

Hmotnost/poh. [kg]

880

43,3:56,6z

840?

vč. rally vybavy

720 okruh?

MC: 825 vč. r. vybavy

720/745/760

37,5:62,5z

770

vč. rally vybavy

1150

bez rally vybavy

Měr.výkon[kW/kg] 0,043/42%/ 0,078/75%/ 0,103/100%/ 0,039/37%/ 0,05/48%/ 0,064/62%/

Max. rychl. [km/h]

140

145?

170-220

MC: 145

125/128/130

140??

180 /175

Zrychl 0-100km/h ? 10s?? MC: 7,5s

33/33,5s 

//17,6s z 0na80/

20s?? ((11,2s pro 1108ccm))
Motor

4 válec OHV, kapalinou chlazený, vzadu podélně za zadní nápravou uložený

Typ 718K --xx-- ? 689-01  688-02 812
Vrt x zdvih [mm] 72x68 75,5x72 75,5x72 65x72 70x72 74,5x72
Objem [cm3] 1107 1289 1289 956 1108 1255

Výkon @rpm

DIN37,5kW@4650

/51HP/

DIN66kW@7000

/89HP/

 

DIN63,4kW@6500

MC: 85kW/115HP@7000

až 103@8500

DIN30kW@5200

/41HP/42,3/  

DIN40@5200

DIN40@5500 

38kW/

50HP SAE standard

DIN32kW@4600

/43HP/-snížení,setrv, weber-

cca74?/SAE103HP

DIN65kW@6750

/88HP/

Krout. moment

9kpm@3500

?

13kp@4000

7,65kpm@2500

?

11,9mkg@5000

10,5@5000

Komprese 9,5 11,5 10,1 8,5 11? 10,5
Hlava 5kanál-lit /bílá zn. 5kanál-lit/hnědá zn. 8kanál - litina 6 kanál - AL 8kanál - AL 8kanál G.- AL
Karburátor Jikov 32DDSR-3159 Jikov 32 SEDR/130L 2x Weber 45DCOE Solex 32

Polmot

Weber 34DCHD-1

Weber 40 DCOE
Nádrž benz [l] 32 ? 38/40 38z+26p
Olej náplň [l] 4,6 ? 2,5 3,2

Převody: I.st

II.st

III.st

IV.st

V.st

st. převod

3,8

2,12

1,41

0,96

-

4,444 /4,22od 76

3,8

2,12

1,41

0,96

-

4,44

3,083

1,91

1,41

1,16

-

4,44

3,7

2,27

1,52

1.03

-

4,375

3,61

2,37

1,7

1,3

1,03

4,125 /spec.4,571a3,77/

Pneu

155x90-14´

165-13

185x60-13

185-13

215/50-13

145x380 - 15´

p165x70-13

z 175x70-13

135x380-15´

155-165 // 13-14soutěže?

Řízení

maticové 

2,5 ot. volantu

 matice

matice ?

hřebenové

hřebenové

3,2 ot vol

Brzdy přední

kotouč prům 252,5 tl. 8mm

2 pístky 44,5mm

?

kotouč prům. 261 tl.6,5 / 8/ mm

1 píst 38mm

Destičky   Ferodo DS 3000 ?  

Brzdy zadní

buben prům. 230mm

váleček 19mm

?

kotouč prům. 261 tl.6,5 / 8/ mm

1 píst 32mm

potvrzené ze všech dostupných zdrojů

nejasné - odhad RRT     

dle TP / ČR/

plánované-uvažované změny /motor?

ŠKODA dle Š.  ZNÁMÁ NEZNÁMÁ             resp    R8 www.geocities.com/MotorCity/Show/9396/

ŠKODA Martyho str. www.110r.com               resp.  R8 dle Oldtimer 2/2001 - měření  zkušebny VUMV

ŠKODA dle  TEST 130RS MC                        resp.  R8 dle  J. Tučka

ŠKODA dle ..........................                            resp R8 dle www.mecaparts.com, test Wheels..Haynes atd

Zajímavé a podstatně spravedlivější srovnání R8 s 1000MB  naleznete zde .