...  Pajkovo škůdky - eRka kafeRda, Karkulka a stovka Karel 

Home RRTHome 110R

 

 Pajkova kafeRda

2011

...toto je Pajkovo nejnovější erko.  Určitě nám o něm brzy něco poetického napíše.....
kterak vymýšlel její název, kterak vybíral barvu ..a vůbec :-)

Pohádka o Karkulce

 

2004-2005

..a toto je již opravdu historie..........
Žil kdys kdes chlapík. Ani dobrý, ani špatný, zkrátka chlapík. I smutno mu bylo na tom světě, tak se na zkušenou vydal. hledal vysněnou družku o které měl zcela konkrétní představy. Zářivá očka,  pěkný kabátek, pevné zdraví, silný hlas, co nejjemnější vůni  a co nejméně znavenou životem. Po pátrání za devatero horami a devatero lesy ji nalezl téměř za humny. Byla to láska na první pohled. Na druhý už ne. Zanedbané stvoření krčilo se v rohu garáže. Špatnou životosprávu prozrazovala pomerančová kůže. Její druh silně ji trápil, vyřezával z ní kusy kůže, brousil, vrtal a všelijak ji masakroval. Proč? To nikdo neví. Snad jen z pouhé neznalosti a nezkušenosti, jak se k takovému stvoření chovat. I zželelo se chlapíkovi smutných oček. Po troše smlouvání s krutým otrokářem, vyrval ji ze spárů osudu, za což se mu odvděčila řevem 43 kW. Postupem času ji chce věnovat péči a dostat ji do původní kondice.

Technické informace

 

Stav při koupi na konci roku 2004:

·        Karosérie bez koroze, kromě jedné díry v prah (zbytek prahu kupodivu bez jakékoliv koroze)

·        posilovač brzd, prapodivně umístěný, leč fungující viz

·        elektrika prapodivně zapojená na dvou pojistkách (25 A), zbytek pojistek volných (proč???). Jinak elektrika funguje, tak jak má.

·        chybějící plato pod zadním oknem, chybějící opěrky hlavy (r. v. 1980), skvělý tapecírunk, bezvadný stav sedaček včetně krytů seřizovacích šroubů)

·        motor š130 v dobré kondici, příprava na 5 kvalt.

·        výfuk ze š120 (š130)

·        stav motorového prostoru strašný, napadeno kutilem. Kvůli zástavbě motoru ze š130, byl posunut chladič asi o 200 mm do levého podběhu a nosníku motoru. U toho byla horní polovina v místě chladiče uříznuta a nezavařena !!!!!. Propojení  chladiče  s termostatem (š120)  rovněž uděláno podobným způsobem. Hurástylem vyřezaná příčka motorového prostoru viz

·        chladič ze š 1000 MB, na něm el. ventilátor s malou vrtulí (původní sahara). Má to co dělat uchladit při + 10˚C. 

·        podivně namontované nárazníky (“nalepené“ až na čelo)

·        stržený závit spodního uchycení předního tlumiče

 

Kdyby nebylo bezvadného stavu skeletu (kromě “vylepšení“) a motoru š 130, asi bych to tohohle auta nešel. Bude to chtít spoustu práce.

 

stav k 25.4.05:

  • vyvařený nosník motoru

  • vyvařená příčka

  • posunutý chladič na původní místo. K výfuku š120 se vejde !!!!

  • chladič propláchnut a je na něj namontována vyvážená el. vrtule z Audi. Přesně sedne na původní saharu, jen je nutno udělat “nožky“

Plány:

Chci vzhledově originál, s motorem š130. Tohle auto potřebuje hlavně odstranit napáchané škody.

·        přepojit elektriku na všechny pojistky

·        zavařit příčku, víko termostatu ze š100

·        zavařit nosník

·        el ventilátor ze Audi na původní chladič

·        chladič oleje, příp. přídavný chladič (malý z topení) za zadní čelo

·        chladič posunout na původní místo

·        možná karburátor z Renaulta fuego.

·        dotvořit interiér (chci origo)

·        spousta drobností např. vyleštit hliníkové lišty, nárazníky apod.

Karel

 
  zima 2004/2005  
Karlova velká letní renovace 20.6. - 14.7.05... a příště už bude zelenej!...
...se protáhla do zimy....

...žádnej akryl, ale klasika - syntetika / origo ŠKODA Rallye barva!

!!!!!!! tomu říkám pomoc !!!!! stav k 20.10.05

 Stav k 23.11.05

Karel ..... je zespodu celej krásně černej! svítí vepředu i vzadu! vrčí a popojíždí !

Karel je docela hezkej, a hlavně ať už je úplně hotovej !!!!!! 

......aby už Pajk moh dělat na RS Evelíně..............................................................................................................................................................v roce 2007 nás Karel opustil

Aktualizováno 23.11.05